شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ژل رویتاکر

۱۲ بازديد

ژل رویتاکر

رویتاکر(Revitacare) یک آزمایشگاه فرانسوی می‌باشد که در سال 2003 تاسیس شده است. در این آزمایشگاه متخصصان در زمینه‌های تحقیق و طراحی ساخت محصولات پزشکی مرتبط با هیالورونیک اسید که به دارو ای زیبایی، آرایشی و بهداشتی مربوط می‌باشد با هدف جلوگیری از پیری پوست و درمان پیری پوست و مشکلات مو می‌پردازند. این آزمایشگاه محصولات متنوعی ارائه می‌دهد که موثر بودن و اثرگذاری آنها همگی مورد تایید قرار گرفته‌اند. چنانچه جلسات درمانی خود با این محصولات را زیر نظر پزشک متخصص بگذرانید، بدون داشتن عوارض به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

رویتاکر یک ژل فرانسوی بسیار محبوب است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از مشکلات پوست و مو را درمان کرده و باعث جوانسازی پوست و تقویت رشد مو شود. مزوژل های رویتاکر انواع مختلفی دارند که برای مو، چین و چروک صورت، لاغری و سلولیت استفاده می‌شوند

فیلرهای پوستی با استفاده از اسید هیالورونیک، مراقبت از پوست را با کاربرد آسان و حداقل عوارض جانبی به طور موثر متحول کرده‌اند. ژل رویتاکر”Revitacare”، یکی از بهترین فیلرهای موجود در بازار است که طیف گسترده‌ای از محصولات را برای رفع نیازهای مختلف ارائه می‌دهد. این برند، با فرمولاسیون تخصصی خود به نامی آشنا و معتبر در عرصه لوازم آرایشی تبدیل شده است.


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.