دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

لیزرهای غیر تهاجمی

۱۲ بازديد

لیزرهای غیر تهاجمی

تهاجمی یا غیر تهاجمی؟
از زمانی که روش درمان غیر تهاجمی ابداع شد و رواج یافت، استفاده از جراحی های تهاجمی کاهش یافته است. زیرا بسیاری از بیماران ترجیح میدهند که حس نگرانی و اضطراب قبل و بعد از عمل جراحی را نداشته باشند، به همین دلیل است که از ابتدا مستقیماً به سمت درمان های غیر تهاجمی می روند.

روش‌هایی که پزشک نیازی به ایجاد برش در پوست یا برداشتن بافت ندارد، درمان‌های زیبایی غیرتهاجمی نامیده میشوند. با کمک تکنولوژی های پیشرفته و بدون استفاده از چاقوی جراحی، پزشکان اکنون میتوانند نتایج جوانسازی و زیبایی را که مطلوب مراجعان است به ارمغان آورند.

این روشها می تواند شامل بوتاکس، تزریق فیلر های پوستی، لیزر رگهای عنکبوتی و یا هایفوتراپی باشد. در نتیجه استفاده از این روشها، بیماران یک درمان سرپایی و بدون اسکار (جای زخم) را تجربه میکنند، هزینه کمتری میپردازند و کمتر نگران خطر عوارض درمان هستند.

گاهی ممکن است بیمار، استفاده از درمان های غیر تهاجمی را همراه با جراحی زیبایی انتخاب کند. در هر حال چیزی که مسلم است، شما اگر مسیر غیر تهاجمی را انتخاب کنید، هیچ عنصر تهاجمی را در بدن خود تجربه نخواهید کرد.

البته هر دو درمان زیبایی تهاجمی و غیرتهاجمی مزایای خاص خود را دارند، که بررسی آنها کمک میکند تا ببینیم کدام یک ارزش انتخاب را نسبت به دیگری دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.