یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

بهترین متخصص پوست و مو در تهران

۱۲ بازديد

بهترین متخصص پوست و مو در تهران

متخصص پوست و مو می تواند در تعادل سلامت پوست شما، از غربالگری روتین سرطان پوست گرفته تا درمان هورمونی آکنه یا جوش (که زنان در سنین ۲۰ تا ۲۹ و۴۰ تا ۴۹ سال با آن مواجه هستند) کمک کند، به همین دلیل انتخاب بهترین متخصص پوست و مو برای این کار بسیار مهم است.

اگر تا کنون به متخصص پوست مراجعه نکرده اید اما احساس آمادگی، نیازمندی و تمایل به انجام این کار را دارید، در این مقاله نکات مهمی برای تشخیص و انتخاب بهترین دکتر پوست و مو متناسب با نیازتان را گردآوری کرده ایم.

 

شناخت بهترین راه درمان مشکلات پوست

در مرحله ی اول تعیین کنید که نیازهای پوستی شما مرتبط با پزشکی و جراحی است یا آرایشی و زیبایی؟! مراقبت های پوستی، مانند هر نوع مراقبت های پزشکی دیگر، باید جزو نیازهای خاص بیمار باشد. خدمات پوست و مو تخصصی هستند و حتما باید تحت نظارت متخصص پوست خوب انجام شوند. با این حال هنوز هم برخی افراد وجود دارند که بدون در نظر گرفتن عوارض برخی خدمات زیبایی از جمله عوارض لیزر موهای زائد ناشی از انجام آن توسط فرد غیر متخصص و در آرایشگاه ها، صرفا به دلیل هزینه های کمتر، از مراجعه به پزشک خودداری می کنند.

باید از خودتان بپرسید که نیازهای شما کدام گروه را در بر می گیرد:

  • پزشکی: (مثلاً آکنه کیستیک یا روزاسه، لیزر و …)
  • جراحی: (به عنوان مثال برداشتن توده خوش خیم یا ملانوما غده ای)
  • آرایشی: (به عنوان مثال هاشور ابرو)

فارغ از این  مساله، این خود ارزیابی ضروری است زیرا تخصص درماتولوژی (پوست) موضوعات مختلفی را شامل می شود. به عنوان مثال، یک متخصص پوست خوب روی زیبایی پوست و آسیب شناسی پوست تمرکز دارد و متخصص پوست دیگری بر روی جراحی های سرطان پوست مهارت دارد.

بهترین متخصص پوست و مو برای شما کسی است که تخصص او با نیازهای شما هماهنگ باشد. اگر در این زمینه شک دارید، با مطب پزشک مورد نظر خود تماس بگیرید و سؤال کنید که آیا این متخصص پوست در درمان مشکل شما تجربه دارد یا خیر؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.